A weboldalon az összes előfizetési formában kapható termék ára mellett feltüntetett /hónap vagy /év felirat jelzi, hogy nem egyszeri összegről, hanem ismétlődő fizetésről van szó.
A lemondás egyszerű: Belépés után Fiókom (jobb fent) menüpont majd Előfizetések menüpont. Válaszd ki, hogy melyik előfizetést szeretnéd lemondani, majd Megtekintés gomb és itt a Lemondás gomb. Amennyiben a lemondás sikeres, akkor a megrendelés állapota Lemondva lesz.
Belépés után Fiókom (jobb fent) menüpont és Előfizetések menüpont. Válaszd ki, hogy melyik előfizetést szeretnéd újraaktiválni, majd Megtekintés gomb és itt az Előfizetés megújítása gomb. Amennyiben a megújítás sikeres, akkor a megrendelés állapota Aktív lesz.
Előfizetést fizetni jelenleg csak bankkártyával lehetséges.
A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a sütik, amelyek tárolják az eszközinformációkat és/vagy hozzáférnek azokhoz. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy ezen az oldalon olyan adatokat dolgozzunk fel, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat.
Telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon elérhető 08:00 és 16:00 között: +36 70 885 65 65