2. SZINT

A sikeres vállalkozás alapfeltétele, hogy folyamatosan legyen igény annak terméke, szolgáltatása iránt. Értsük meg az elkötelezettség valódi jelentését!
Az elkötelezettség fontosságának megértését követően lépjünk tovább! Így növeld a kliens vásárlási szándékát!
Az első lépés, amely minden továbbit meghatároz… Váljunk ebben profivá, hogy képesek legyünk teljes természetességgel vonzani az ügyfeleket!
Tudjuk meg, mi a kliens célja, milyen okból érkezett hozzánk! Értsük meg a számára fontos dolgokat, hogy valóban tenni tudjunk érte!
Mutassuk meg, hogy valóban Mi vagyunk a megoldás! Használjuk fel, amit megtudtunk tőle, és bizonyítsuk be, hogy mi kellünk neki!
Vigyük tovább a folyamatot! Fogadtassuk el a megoldás mellett az árat is, és egyezzünk meg a következő lépésben!
Dolgozzunk azon, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek! De vajon mi adja nekik igazán ezt az érzést? Segítsük hozzá őket ahhoz, hogy mindenki mástól különbözőnek lássanak minket a piacon!
Apró titkok és módszerek, amelyek hozzásegítenek minket egy még motiváltabb ügyfélkörhöz… A motivációval kapcsolatos legnagyobb tévedés, és a hozzá kapcsolódó igazság.
Amit mindenkinek tudnia kellene, de csak kevesen alkalmazzuk: a motiváció és lojalitás építésének további nézőpontjai.
Alapvetések, amelyek számos felismeréshez vezetnek minket az emberekkel való kapcsolattartás és eredményes kommunikáció terén. Vizsgáljuk meg, miként bánhatunk még hatékonyabban ügyfeleinkkel!
Hogyan határozzuk meg a vállalkozói tevékenység fókuszát? Miért és hogyan delegáljunk? A feladat-átadás leggyakrabban elmaradó eleme, amely miatt számos esetben vagy időt veszítünk vagy vállalkozásunk hatékonyságát rontjuk…
Előzzük meg a stresszt és kerüljük el a felesleges időveszteséget! Ez messze túlmutat a határidőnapló használatán.